CUSTOM PUBLISHING | by Tomasz Opiela

CUSTOM PUBLISHING | by Tomasz Opiela Custom publishing to tworzenie treści na zlecenie klienta.
Treści te kierowane są do precyzyjnie określonej grupy docelowej – klientów biznesowych lub docelowych (danej firmy, marki lub produktu).
Custom Publishing jest jednym z najszybciej rozwijających się narzędzi marketingowych na świecie. Opiera się na wyraźnie zdefiniowanych celach, które firma chce osiągnąć.

Szczegóły bloga meetcustompublishing.com:

Komentarze:

Dodaj swój komentarz »

Podlinkuj bloga meetcustompublishing.com:

CUSTOM PUBLISHING | by Tomasz Opiela

Odwiedziny robotów:

Odwiedziny yahoo 86 Odwiedziny googlebot 40

Zobacz podobne blogi w tej kategorii:

  • Zdobądź markę i prestige z Labenete. Arkadiusz Zielazny »

    Czy Twój serwis internetowy lub biznes to worek bez dna? Pakujesz w nie coraz więcej pieniędzy a
    profity zupełnie Cię nie zadowalają? Spójrzmy prawdzie w oczy. Potrzeba Tobie rad, jak biznes zmienić w inwestycję dającą poważny dochód.

    Data dodania: 28 11 2009 · szczegóły wpisu »
  • Marketing i e-marketing »

    Blog poświęcony promocji i reklamie w internecie i poza nim. Znajdziesz tu porady jak promować swój biznes, firmę lub stronę internetową. Dowiesz się na czym polega profesjonalny marketing i e-marketing, czyli marketing internetowy. Poznasz techniki

    Data dodania: 25 01 2011 · szczegóły wpisu »
  • SEO Blog »

    Blog opisujący zagadnienia marketingu w wyszukiwarkach internetowych. Treści dotyczą głównie pozycjonowania, kampanii w Google AdWords oraz ogólnych trendów panujących na rynku internetowym.

    Data dodania: 13 04 2011 · szczegóły wpisu »
  • Pozytywne Relacje »

    Omawiamy metody, trendy w obszarze obsługi klienta, marketingu i sprzedaży. Analizujemy dostępne na rynku narzędzia i systemy obsługi klienta. Sprawdzamy najskuteczniejsze metody kontaktu z klientem tak, aby został z firmą jak najdłużej. Wszystko z w

    Data dodania: 06 08 2014 · szczegóły wpisu »
  • Marketing w pigułce »

    Znajdziecie tutaj ciekawe przykłady kampanii reklamowych, recenzje książek oraz wiedzę z zakresu marketingu i zarządzania. Wychwytujemy trendy, dzielimy się wiedzą, spostrzeżeniami i opiniami. Piszemy branżowo i poważnie, ale też na luzie. Tworzymy p

    Data dodania: 16 11 2014 · szczegóły wpisu »