Jak pisać, jak czytać, jak szukać... Podszkol się w sieci.

Jak pisać, jak czytać, jak szukać... Podszkol się w sieci. Chętnie opowiem wam o umiejętnościach związanych z pisaniem. Nie chodzi o samą poprawność pisania, ale o wiedzę jak robić to w ciekawy sposób. Marketing i reklama, także nie są mi obce, dlatego jestem pewien, że jeszcze nie raz Cię zaskoczę.

Szczegóły bloga tekciarz.blox.pl:

Komentarze:

Dodaj swój komentarz »

Podlinkuj bloga tekciarz.blox.pl:

Jak pisać, jak czytać, jak szukać... Podszkol się w sieci.

Odwiedziny robotów:

Odwiedziny yahoo 74 Odwiedziny googlebot 18

Zobacz podobne blogi w tej kategorii:

  • Mediometr »

    Społeczna wizja reklam telewizyjnych. Blog daje możliwość obejrzenia znanych z telewizji reklam telewizyjnych i dodania swojej opinii w postaci pozostawionego komentarza oraz zagłosowania w zamieszczonej pod filmikiem sondzie. Blog jest społeczną opi

    Data dodania: 23 12 2010 · szczegóły wpisu »
  • SEO Blog »

    Blog opisujący zagadnienia marketingu w wyszukiwarkach internetowych. Treści dotyczą głównie pozycjonowania, kampanii w Google AdWords oraz ogólnych trendów panujących na rynku internetowym.

    Data dodania: 13 04 2011 · szczegóły wpisu »
  • Sukces Strony - Witryny Internetowe dla Firm »

    Sukces Strony to witryna, na której autor z wieloletnim doświadczeniem publikuje artykuły i porady dla firm i osób fizycznych posiadających lub dopiero planujących swoje strony internetowe.Sukces Strony oferuje także darmowe narzędzie do analizy stro

    Data dodania: 21 03 2012 · szczegóły wpisu »
  • Klosinski.net - Jacek Kłosiński »

    Moja kolekcja codzien­nych inspiracji.

    Więk­szość ma zwią­zek z moimi zawo­do­wymi pasjami, czyli desi­gnem i mar­ke­tin­giem. Publi­kuję rze­czy, które mnie uczą, fascy­nują, roz­wi­jają, a cza­sami zwy­czaj­nie popra­wiają humor. Chciał­

    Data dodania: 25 03 2012 · szczegóły wpisu »
  • Blog marketingowy KlientAgencja.pl »

    Blog marketingowy KlientAgencja. pl autorstwa Moniki Nowaczewskiej kierowany do przedstawicieli i pracowników agencji marketingowych, klientów oraz szeroko rozumianych specjalistów z zakresu marketingu.

    Blog zawiera artykuły eksperckie na

    Data dodania: 21 09 2015 · szczegóły wpisu »