Marketing i e-marketing

Marketing i e-marketing Blog poświęcony promocji i reklamie w internecie i poza nim. Znajdziesz tu porady jak promować swój biznes, firmę lub stronę internetową. Dowiesz się na czym polega profesjonalny marketing i e-marketing, czyli marketing internetowy. Poznasz techniki pisania tekstów reklamowych. Dowiesz się także jak promować stronę lub biznes w wyszukiwarkach internetowych.

Szczegóły bloga patryk.blogspot.com:

Komentarze:

Dodaj swój komentarz »

Podlinkuj bloga patryk.blogspot.com:

Marketing i e-marketing

Odwiedziny robotów:

Odwiedziny yahoo 70 Odwiedziny googlebot 18

Zobacz podobne blogi w tej kategorii:

  • Zarabiaj na blogach »

    Jak zarobić na tematycznym blogu? Jak spieniężyć swoje posty? Jakie umieścić reklamy reklamy? Czy można zarobić na pisaniu postów albo umieszczaniu linków?

    Data dodania: 12 01 2010 · szczegóły wpisu »
  • Jak pisać, jak czytać, jak szukać... Podszkol się w sieci. »

    Chętnie opowiem wam o umiejętnościach związanych z pisaniem. Nie chodzi o samą poprawność pisania, ale o wiedzę jak robić to w ciekawy sposób. Marketing i reklama, także nie są mi obce, dlatego jestem pewien, że jeszcze nie raz Cię zaskoczę.

    Data dodania: 12 10 2010 · szczegóły wpisu »
  • Mediometr »

    Społeczna wizja reklam telewizyjnych. Blog daje możliwość obejrzenia znanych z telewizji reklam telewizyjnych i dodania swojej opinii w postaci pozostawionego komentarza oraz zagłosowania w zamieszczonej pod filmikiem sondzie. Blog jest społeczną opi

    Data dodania: 23 12 2010 · szczegóły wpisu »
  • CUSTOM PUBLISHING | by Tomasz Opiela »

    Custom publishing to tworzenie treści na zlecenie klienta.
    Treści te kierowane są do precyzyjnie określonej grupy docelowej – klientów biznesowych lub docelowych (danej firmy, marki lub produktu).
    Custom Publishing jest jednym z najszybciej

    Data dodania: 03 03 2011 · szczegóły wpisu »
  • Szkolenia Sprzedażowe - szkolenia dla handlowców, techniki sprzedazowe »

    Blog na temat kształtowania tzw: umiejętności miękkich, czyli tych związanych z komunikacją międzyludzką. Skupia się szczególnie na komunikacji w kontekście biznesowym, poruszając zagadnienia sprzedaży, motywacji i asertywności. Zawiera kilkadziesiąt

    Data dodania: 29 12 2011 · szczegóły wpisu »