Układ otwarty

Układ otwarty Czy naukowe patrzenie na świat się w życiu przydaje? Czy można się tego nauczyć? Czy warto? Czy nie lepiej zamknąć się w skorupie przesądów? Czy świat musi byc nudny? Czy też może być ciekawy, pełen zagadek czekających na rozwiązanie? Jak odróżnić paranaukę wciskaną nam przez media od nauki rzetelnej, pasjonującej, otwartej, z ludzką twarzą. Kiedy nastąpi koniec świata i jakim on będzie? Co fizycy sądzą o reinkarnacji? Czy wierzą w Boga? A jeśli tak, to jakiego? O czym plotkują, co nowego znowu knują? O tym wszystkim, i nie tylko o tym, dowiesz się w Układzie Otwartym widzianym od zawodowego choć mało typowego fizyka-teoretyka. link text

Szczegóły bloga arkadiusz.jadczyk.salon24.pl:

Komentarze:

Dodaj swój komentarz »

Podlinkuj bloga arkadiusz.jadczyk.salon24.pl:

Układ otwarty

Odwiedziny robotów:

Odwiedziny yahoo 104 Odwiedziny googlebot 50

Zobacz podobne blogi w tej kategorii:

• Zarabianie w internecie »

Jest to blog o zarabianiu w internecie. Na bieżąco są opisywane sprawy e-biznesu. Tu dowiesz się jak budować e-biznes i mieć powodzenie. Przeczytasz tu o różnych metodach propagowania własnego biznesu w sieci. Są tu opisane różne sposoby zarabiania d

Data dodania: 12 06 2011 · szczegóły wpisu »
  • Wybór studiów - blog »

Wybór studiów w życiu każdego młodego człowieka nie jest łatwy. Na stronie garść porad i informacji które mogą przyczynić się do lepszego wyboru.

Data dodania: 14 07 2011 · szczegóły wpisu »
  • Ufo Poznań »

Ufo w Poznaniu. Obserwacje niezidentyfikowanych obiektów latających w stolicy Wielkopolski. Blog jest czymś w rodzaju bazy obserwacji z rejonu miasta Poznania i okolic. Tu opisuję doświadczenia Poznaniaków z nieznanym. Może też zaobserwowałeś to co i

Data dodania: 16 01 2014 · szczegóły wpisu »
  • Mac4u | TCL 1121 Ltd. »

Mac4u Blog technologiczno - naukowy.
    Piszę na nim o gadżetach Apple ale i nie tylko. Dowiesz się również co się dzieje w naszej galaktyce i poza nią. Może nawet przekonasz się do dziedziny fizyki jaka mnie fascynuje, czyli fizyka kwantowa:) Al