Układ otwarty

Układ otwarty Czy naukowe patrzenie na świat się w życiu przydaje? Czy można się tego nauczyć? Czy warto? Czy nie lepiej zamknąć się w skorupie przesądów? Czy świat musi byc nudny? Czy też może być ciekawy, pełen zagadek czekających na rozwiązanie? Jak odróżnić paranaukę wciskaną nam przez media od nauki rzetelnej, pasjonującej, otwartej, z ludzką twarzą. Kiedy nastąpi koniec świata i jakim on będzie? Co fizycy sądzą o reinkarnacji? Czy wierzą w Boga? A jeśli tak, to jakiego? O czym plotkują, co nowego znowu knują? O tym wszystkim, i nie tylko o tym, dowiesz się w Układzie Otwartym widzianym od zawodowego choć mało typowego fizyka-teoretyka. link text

Szczegóły bloga arkadiusz.jadczyk.salon24.pl:

Komentarze:

Dodaj swój komentarz »

Podlinkuj bloga arkadiusz.jadczyk.salon24.pl:

Układ otwarty

Odwiedziny robotów:

Odwiedziny yahoo 105 Odwiedziny googlebot 54

Zobacz podobne blogi w tej kategorii:

• Praktyka trenera »

Technologia w praktyce trenera - blog z praktycznymi poradami dla osób uczących. Artykuły dotyczą zastosowania technologii, komputerów, internetu, e-learningu w praktyce zawodowej trenera i edukatora.

Data dodania: 26 10 2010 · szczegóły wpisu »
  • Wybór studiów - blog »

Wybór studiów w życiu każdego młodego człowieka nie jest łatwy. Na stronie garść porad i informacji które mogą przyczynić się do lepszego wyboru.

Data dodania: 14 07 2011 · szczegóły wpisu »
  • PUBLICYSTA blog - polityka, biznes, edukacja »

PUBLICYSTA blog. Najlepszy i najbardziej interesujący blog w sieci dotyczący polityki, biznesu i edukacji. Na blogu znajdziesz bieżący komentarz polityczny, porady biznesowe - jak zarabiać na giełdzie i w Internecie. Blog PUBLICYSTA to także przydatn

Data dodania: 13 06 2012 · szczegóły wpisu »
  • Mac4u | TCL 1121 Ltd. »

Mac4u Blog technologiczno - naukowy.
    Piszę na nim o gadżetach Apple ale i nie tylko. Dowiesz się również co się dzieje w naszej galaktyce i poza nią. Może nawet przekonasz się do dziedziny fizyki jaka mnie fascynuje, czyli fizyka kwantowa:) Al

Data dodania: 05 09 2014 · szczegóły wpisu »
  • Kwestia Matematyki »

Królowa Nauk w trochę innej formie, matematyka, jaką pragnie się poznać. Bez formułek i wzorów, za to z przyjemnością!
    Jeżeli matematyka kojarzy Ci się tylko ze żmudnym rozwiązywaniem zadań, które i tak nie przydadzą się w przyszłości, to to je